SÖZ SEÇMENDE : SEMA BALCI (MARKA DANIŞMANI)
Bodrum’da üç yıldır yaşayan profesyonel marka danışmanı 45 yaşındaki Selma Balcı, Bodrum Belediye Başkanı’nın önce vizyon, misyon ve görüntü olarak çağdaş , modern ve turizm kentine yaraşır bir profil çizmesi gerektiğini söyledi. Balcı “İnsanların büyük bir bölümü bu kentte pahalılıktan şikayet ediyor, bence en az alt yapı kadara önemli bir konu , nasıl bir çözüm bulunur bilemiyorum. Evet burası bir turizm kenti ve insanlar buraya para harcamaya geliyor , bunlar Bodrum’un durumunu bilerek geliyorlar. Ama birde burada b.u kentte yaşayan insanlar var. Bu kitleye yönelik bir şeyler düşünülmeli. Çünkü bir hafta tatil için gelenler kentin sorunlarını dönerken götürmüyorlar biz burada yaşayanlar hem sorunları hem pahalılığı yılın 12 ayı yaşıyoruz, bu kentet devamlı yaşayan insanların en azından bazı ayrıcalıkları olmalı. Burada yaşayan ve ikametgahı olan insanlara verilen bir kart olmalı, bu kart ile gittiği mekanlarda belirli indirimler sağlanabilir yaşamları kolaylaştırılabilir. Gerçekten turizm yazın iyi ama kışında turizmi canlandırmanın yolunu bulmalıyız, Çünkü kışın birçok mekan kapılarını kapatıp gidiyor ve kent ölü bir kent kimliğine bürünüyor, ölü bir şehir oluyor. Kış festivalleri sportif faaliyetleri olabilir, yerel yönetim bunları organize edilebilir. Ayrıca belediye başkanının her zaman her vatandaşın rahatlıkla ulaşabileceği bir insan olması gerekir. Benim istediğimi yapmasın ama halk ulaşabilsin konuşabilsin, aksi takdirde halkın ulaşamadığı belediye başkanı bu kez halktan kopuk yaşamaya başlıyor” dedi.